OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
- przygotowanie procedury przejęcia dokumentacji od poprzedniego Administratora/Zarządcy
- przygotowanie oraz prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej, w tym opracowanie wszelkich dokumentów (projektów uchwał, regulaminów itd.)
- rozliczanie mediów wspólnych
- organizacja obowiązkowych przeglądów na nieruchomości
- opracowanie rocznych planów gospodarczych
- opracowanie planów remontowych
- ubezpieczenie nieruchomości, likwidacja powstałych szkód
- przygotowanie kwartalnych raportów z pracy zarządcy
- stały kontakt i obsługa informacyjna mieszkańców
OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA
- prowadzenie ewidencji kosztów utrzymania nieruchomości
- rozliczanie wpłaconych zaliczek
- przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych z realizacji planu gospodarczego
- ewidencja zaliczek wpłacanych na pokrycie kosztów, za pomocą profesjonalnego programu dedykowanego wspólnotą mieszkaniowym
- rozliczanie mediów, w tym indywidualnych lokali
- prowadzenie rachunku bankowego
- bieżąca obsługa płatności wspólnoty, za pomocą rachunku bankowego
- windykacja należności
- archiwizowanie dokumentacji księgowo-rozliczeniowej
- działania dot. pozyskania dodatkowych źródeł finansowania dla nieruchomości
OBSŁUGA TECHNICZNA
- utrzymanie czystości i porządku
- pielęgnacja zieleni
- odśnieżanie
- bieżąca konserwacja i naprawy
- bezzwłoczne usuwanie awarii
- wykonywanie doraźnych przeglądów i konserwacji urządzeń technicznych
- prowadzenie dokumentacji technicznej oraz budowlanej nieruchomości
- prowadzenie Księgi Obiektu Budowlanego
ORGANIZACJA NOWO POWSTAŁYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
- przygotowanie procedury przekazania dokumentacji budynku od dewelopera
- rejestracja Wspólnoty, uzyskanie numeru NIP i Regon
- przygotowanie pierwszego zebrania
- opracowanie projektów uchwał, regulaminów, planu gospodarczego
- założenie rachunku bankowego